Behandlingstilbud

Strib Fysioterapi
behandlingstilbud

Mulligan metoden

Mulligan er en ledmobiliserende teknik, som er meget skånsom og relativt smertefri. Jeg er eksamineret og certificeret i teknikken og den er

uhyre effektiv. Jeg bruger metoden til hovedpiner, bevægehæmmede skuldre, hofter og rygge samt nakkesmerter. Teknikken er som sagt utroligt effektiv hvis den er indikeret. Hvis der er indikation for at anvende Mulligan, giver behandlingen hurtigt en bedring af bevægeligheden i dine led. Teknikken virker både til akut skade og kronisk skade

Z-Health

Z-health er en undersøgelses- og behandlingsmetode, der arbejder med hjernen og nervesystemet. Denne form for behandling har vist sig effektiv at anvende til problemstillinger efter hovedtraumer eller andre mangeårige gener efter hjernerystelse, whiplash, hovedpine, dårlig balance, svimmelhed og meget mere.

Træning

Træning vil du altid støde på ved konsultationer på klinikken. Du vil som regel blive præsenteret for 1-3 simple hjemmeøvelser. Træning er en nødvendig del i at komme sig over diverse skader fx operationer, slag, vrid eller hvis du generelt mangler styrke eller stabilitet i kroppen. Øvelserne kan være alt fra øvelser med øjnene til øvelser med musklerne

Holdtræning

Holdtræningstilbuddet her på klinikken er rigtig godt. Der er maks. 10 deltagere pr. hold. Du gennemgår en opstartskonsultation individuelt, hvor dit funktionsniveau og/eller smerteniveau journalføres. Derudover modtager du et hjemmetræningsprogram, og ved slutningen af forløbet evalueres træningen, og vi gentester dine funktioner og/eller dit smerteniveau.

Kan du/I samle 5 holddeltagere kan der også oprettes hold efter jeres ønske til fx vejrtrækning, smidighed, kondition, styrke eller balance.